Reklamace a vrácení

Dorazila Vaše zásilka poškozená a chcete ji vyměnit za novou? Postup je následující.

  • Nafoťte prosím poškozenou zásilku dle postupu, který naleznete níže - Jak nafotit poškozenou zásilku.
  • Zašlete nám fotografie na e-mail info@nahesklo.cz.
  • Produkty, které budou skladem zasíláme následující pracovní den od potvrzení přijetí Vámi zaslaných fotografií. Snažíme se držet skladové zásoby ve více kusech, ale může se stát, že daný produkt skladem momentálně zrovna nebude, termín doručení Vám bude zaslán na e-mail.

Dorazila Vaše zásilka poškozená a chcete vrátit peníze? Postup je jednoduchý. 

  • Nafoťte prosím poškozenou zásilku dle postupu níže - Jak nafotit poškozenou zásilku.
  • Zašlete nám fotografie na e-mail info@nahesklo.cz s informací o zaslání vrácení peněz.
  • Částku Vám vrátíme i s dopravným stejnou formou, jakou proběhla úhrada. Po obdržení Vámi zaslaného e-mailu s fotografiemi poškozené zásilky zasíláme vrácenou částku zpět i s dopravným a t stejnou formou, jakou proběhla úhrada. Vrácená suma bude připsána na Váš účet vždy do 3 pracovních dní.

Dorazila Vám zásilka a není podle Vašich představ? I to se může stát a my Vám samozřejmě vrátíme celou částku.

  • Zašlete nám prosím informaci o vrácení Vaší objednávky na e-mail info@nahesklo.cz a pokud budete chtít, budeme vděční za uvedení důvodu vrácení, který nám případně pomůže do budoucna takovýmto situacím předcházet.
  • Zabalte zásilku do originálního balení, pečlivě vyplňte krabici a zašlete zpět na adresu Šaldova 425/12, Praha 8 – Karlín 186 00 přes PPL dopravce. https://www1.ppl.cz/balikprotebe/ Pod tímto odkazem najdete přesný postup pro vytvoření PPL štítku, který nalepíte na zásilku a strhnete starý štítek.
  • Jakmile zásilka dorazí zpět, po vyhodnocení, že dorazila v pořádku budeme nejpozději následující pracovní den zasílat platbu zpět stejnou formou, jakou byla objednávka uhrazena. Do 3 pracovních dnů ji budete mít nejpozději zpět.

Jak nafotit poškozenou zásilku

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz